Assouline Koffietafelboek | Icon: Art, Design, Advertising and the Automobile

Assouline Koffietafelboek | Icon: Art, Design, Advertising and the Automobile

Assouline heeft de mooiste collectie koffietafelboeken en is 's werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan art, design en advertising. Het koffietafelboek Icon: Art, Design, Advertising and the Automobile is een verbluffende verzameling beelden die draaien om de legendarische auto's. Ze zijn zorgvuldig geselecteerd op hun belang, hun relevantie en vooral hun iconische essentie. Elke auto komt zo tot leven dat de lezer het gevoel krijgt dat hij door het museum wandelt.


Iconisch: Art, Design, Advertising, and the Automobile laat niet alleen Miles' collectie zien, maar verkent ook wat het betekent om een icoon te zijn. Interviews met bekende personen uit de auto-industrie, zoals Bruce Meyer, Jay Leno, Mark Trostle en Chris Bangle, onderzoeken wat een auto "iconisch" maakt - gisteren, vandaag, en morgen. Van supercars tot Ferrari's, van Ford tot Porsche, en de nieuwste elektrische auto's, dit boek behandelt elk merk, tijdperk, en gebeurtenis van belang voor de autowereld.

Levertijd: Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis

Artikelnummer: Art, Design, Advertising and the Automobile

Beschikbaarheid: Op voorraad

€ 120,00
Assouline

Veilig online betalen met iDeal, via uw eigen bank

Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis

Bij bestelling vanaf € 50,- zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis

Productbeschrijving
Details
Assouline Koffietafelboek | Icon: Art, Design, Advertising and the Automobile

Assouline heeft de mooiste collectie koffietafelboeken en is 's werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan art, design en advertising. Het koffietafelboek Icon: Art, Design, Advertising and the Automobile is een verbluffende verzameling beelden die draaien om de legendarische auto's. Ze zijn zorgvuldig geselecteerd op hun belang, hun relevantie en vooral hun iconische essentie. Elke auto komt zo tot leven dat de lezer het gevoel krijgt dat hij door het museum wandelt.

Iconisch: Art, Design, Advertising, and the Automobile laat niet alleen Miles' collectie zien, maar verkent ook wat het betekent om een icoon te zijn. Interviews met bekende personen uit de auto-industrie, zoals Bruce Meyer, Jay Leno, Mark Trostle en Chris Bangle, onderzoeken wat een auto "iconisch" maakt - gisteren, vandaag, en morgen. Van supercars tot Ferrari's, van Ford tot Porsche, en de nieuwste elektrische auto's, dit boek behandelt elk merk, tijdperk, en gebeurtenis van belang voor de autowereld.

Product details:

  • Taal: Engels
  • Auteur: Miles S.
  • Afmeting koffietafel boek: W25x L33x D0.91cm
  • Overige details: 341 pagina’s – 200 illustraties
  • Hardcover

 

 

Extra informatie
Extra informatie
Type Boeken
Kadoverpakking Ja
Allow Gift Message Ja
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over: Assouline Koffietafelboek | Icon: Art, Design, Advertising and the Automobile
Hoe waardeert u dit product? *
  1 ster 2 sterren 3 sterren 4 sterren 5 sterren
Service
Kwaliteit
Levering
U bent wellicht ook geïnteresseerd in de volgende producten