Fashion tafelboeken

Artikelen 1 tot 10 van 37 in totaal

per pagina

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  • Assouline Koffietafelboek | Valentino Rosso

    Assouline Koffietafelboek | Valentino Rosso 

    Assouline heeft de mooiste collectie koffietafelboeken en is 's werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan kunst en cultuur. Het koffietafelboek Valentino Rosso is een verbluffende verzameling beelden die draaien om prachtigste modearchieven.

    Niemand begrijpt rood beter dan Valentino. In een grootse viering en verkenning van de relatie van het Italiaanse Maison met de kleur, ontgint Rosso Valentino meer dan vijftig jaar van een van de meest zorgvuldig bewaarde modearchieven voor een definitieve catalogue raisonné met meer dan 180 van Maison Valentino's meest iconische jurken en accessoires. Meer info

    € 250,00

  • Assouline Koffietafelboek | Yves Saint Laurent at Home

    Assouline Koffietafelboek | Yves Saint Laurent at Home

    Assouline heeft de mooiste collectie koffietafelboeken en is 's werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan kunst en cultuur. Het koffietafelboek Yves Saint Laurent is een verbluffende verzameling beelden die draaien om interieurprojecten. 

    Yves Saint Laurent en Pierre Bergé waren wereldbouwers van een hoogstaand niveau. Echte smaakmakers die elk interieurproject met verbeeldingskracht en rigeur benaderden en grootse ruimtes creëerden. Connaisseurs in elke zin van het woord met een diepe kennis van en waardering voor kunst en interieurdesign. Meer info

    € 95,00

  • Assouline Koffietafelboek | Royal Oak

    Assouline Koffietafelboek | Royal Oak 

    Assouline heeft de mooiste collectie koffietafelboeken en is 's werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan cultuur. Het koffietafelboek Royal Oak is een verbluffende verzameling beelden die draaien om de prachtigste high-end horlogerie waarin sportiviteit en verfijning werden gecombineerd.

    Royal Oak: From Iconoclast to Icon laat zien hoe de Royal Oak van Audemars Piguet bij zijn introductie in 1972 voor opschudding zorgde, met zijn pantser van met de hand afgewerkt roestvrij staal dat het dunste zelfoprollende mechanische uurwerk van zijn tijd omhulde, en in de decennia daarna over de hele wereld schitterde. Voor het eerst kreeg staal dezelfde status als goud. 

    Het boek presenteert de geschiedenis van de Royal Oak vanuit een breder cultureel perspectief. De levendige verhalende tekst wordt geïllustreerd met beelden uit zes decennia van baanbrekende kunst, architectuur, mode, muziek en culturele geschiedenis. Meer info

    € 250,00

  • Assouline Koffietafelboek | Tiffany&Co

    Assouline Koffietafelboek | Tiffany&Co

    Assouline heeft de mooiste collectie koffietafelboeken en is 's werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan cultuur. Het koffietafelboek Tiffany&Co is een verbluffende verzameling beelden die draaien om de prachtigste edelstenen.

    Toen Charles Lewis Tiffany in 1837 zijn eerste winkel opende in New York City, waar hij uit Parijs geïmporteerde "fancy goods" verkocht, kon hij zich niet voorstellen welke visioenen van glamour zijn naam over de hele wereld zou oproepen. Tiffany & Co. is uitgegroeid van een bescheiden leverancier van cadeauartikelen tot een wereldwijd bekend handelsmerk voor luxe en romantiek, sublieme en zeldzame edelstenen. 

    Ontworpen als catalogus bij de tentoonstelling Vision and Virtuosity in de Saatchi Gallery in Londen, omvat dit Assouline-volume, verkrijgbaar in zowel Icon als Ultimate edities, alle romantiek en erfgoed van dit wereldberoemde Amerikaanse icoon, met aandacht voor Tiffany's creatieve inspiraties, geestige advertenties en etalages, Blue Book juwelencollecties en diamantexpertise, plus de verhalen achter het blauwe doosje, de klassieke film Breakfast at Tiffany's en de fabelachtige gele Tiffany-diamant. Meer info

    € 75,00

  • Assouline koffietafelboek | Louis Vuitton Virgil Abloh (Ultimate Edition)

    Assouline koffietafelboek | Louis Vuitton Virgil Abloh (Ultimate Edition) 

    Assouline heeft de mooiste collectie koffietafelboeken en is 's werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan cultuur. Het koffietafelboek: Louis Vuitton Virgil Abloh is een verbluffende verzameling beelden die draaien om het werk van Virgil Abloh.

    Toen Virgil Abloh in juni 2018 zijn eerste buiging maakte voor Louis Vuitton, veranderde de mode voorgoed. De nieuwste toevoeging aan de Ultimate Collection, Louis Vuitton: Virgil Abloh eert de grensverleggende creativiteit van de ontwerper op en buiten de catwalks. Met meer dan 250 verbluffend iconische beelden en persoonlijke reflecties van Abloh's inner circle, waaronder Nigo, Naomi Campbell, Luka Sabbat, Kendall Jenner en Kid Cudi, is het boek de definitieve kroniek van een partnerschap dat niet alleen kledingcodes herdefinieerde, maar ook hun eigen woordenschat. De Ultimate bevat een speciale editie verwijderbare woordenlijst met de vele sneaker samenwerkingen Virgil Abloh speerpunt tijdens zijn tijd bij Louis Vuitton.

    Deze Ultimate editie van Louis Vuitton: Virgil Abloh is verpakt in een kartonnen doos, verkrijgbaar in vier kleuren *, geïnspireerd door de containerinstallatie van de Louis Vuitton 2021 lente / zomer herenkleding show in Miami. Gemaakt in Italië, bevat de Ultimate editie een clamshell in bedrukte zijde met foliedruk. Witte handschoenen en een grote handtekening canvas tas zijn inbegrepen bij elke aankoop van Assouline's Ultimate Collection.

    * Het is niet mogelijk om de kleur van de kartonnen doos te kiezen.

    Meer info
    € 1.200,00

  • Assouline koffietafelboek | Louis Vuitton Virgil Abloh (Classic Cartoon Cover)

    Assouline koffietafelboek | Louis Vuitton Virgil Abloh (Classic Cartoon Cover) 

    Assouline heeft de mooiste collectie koffietafelboeken en is 's werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan cultuur. Het koffietafelboek: Louis Vuitton Virgil Abloh is een verbluffende verzameling beelden die draaien om het werk van Virgil Abloh.

    Assouline en Louis Vuitton brengen de titel uit met twee verzamelcovers binnen de Assouline Classics Collection. Een is afkomstig van de Louis Vuitton lente-zomer 2022 spin-off show in Miami, met een afbeelding van een jong kind dat naar een opvallende rode Louis Vuitton luchtballon loopt, symbolisch voor het belang van de jeugd in Virgil's werk. 

    De andere bevat cartoonkunstwerk van cultureel icoon/kunstenaar Reggieknow, die de inmiddels cultfiguren voor Virgil's lente-zomershow van 2021 illustreerde (een video met geanimeerde poppen onder de naam 'The Adventures of Zooom with Friends') - de eerste keer dat Louis Vuitton ooit samenwerkte met een zwarte kunstenaar op de catwalk.

    Meer info
    € 120,00

  • Assouline koffietafelboek | Louis Vuitton Virgil Abloh (Classic Balloon Cover)

    Assouline koffietfelboek | Louis Vuitton Manufactures 

    Assouline heeft de mooiste collectie koffietafelboeken en is 's werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan cultuur. Het koffietafelboek: Louis Vuitton Virgil Abloh is een verbluffende verzameling beelden die draaien om het werk van Virgil Abloh.

    Assouline en Louis Vuitton brengen de titel uit met twee verzamelcovers binnen de Assouline Classics Collection. Een is afkomstig van de Louis Vuitton lente-zomer 2022 spin-off show in Miami, met een afbeelding van een jong kind dat naar een opvallende rode Louis Vuitton luchtballon loopt, symbolisch voor het belang van de jeugd in Virgil's werk. 

    De andere bevat cartoonkunstwerk van cultureel icoon/kunstenaar Reggieknow, die de inmiddels cultfiguren voor Virgil's lente-zomershow van 2021 illustreerde (een video met geanimeerde poppen onder de naam 'The Adventures of Zooom with Friends') - de eerste keer dat Louis Vuitton ooit samenwerkte met een zwarte kunstenaar op de catwalk.

    Meer info
    € 120,00

  • Assouline Koffietafelboek | Icon: Art, Design, Advertising and the Automobile

    Assouline Koffietafelboek | Icon: Art, Design, Advertising and the Automobile

    Assouline heeft de mooiste collectie koffietafelboeken en is 's werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan art, design en advertising. Het koffietafelboek Icon: Art, Design, Advertising and the Automobile is een verbluffende verzameling beelden die draaien om de legendarische auto's. Ze zijn zorgvuldig geselecteerd op hun belang, hun relevantie en vooral hun iconische essentie. Elke auto komt zo tot leven dat de lezer het gevoel krijgt dat hij door het museum wandelt.

    Iconisch: Art, Design, Advertising, and the Automobile laat niet alleen Miles' collectie zien, maar verkent ook wat het betekent om een icoon te zijn. Interviews met bekende personen uit de auto-industrie, zoals Bruce Meyer, Jay Leno, Mark Trostle en Chris Bangle, onderzoeken wat een auto "iconisch" maakt - gisteren, vandaag, en morgen. Van supercars tot Ferrari's, van Ford tot Porsche, en de nieuwste elektrische auto's, dit boek behandelt elk merk, tijdperk, en gebeurtenis van belang voor de autowereld.

    Meer info
    € 120,00

  • Assouline Koffietafelboek | Moschino

    Assouline Koffietafelboek | Moschino 

    Assouline heeft de mooiste collectie koffietafelboeken en is 's werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan fashion. Het koffietafelboek Moschino geeft een kijkje in het modehuis.

    Toen Jeremy Scott in 2013 het gelijknamige modehuis van Franco Moschino erfde, deed hij meer dan het alleen een facelift geven. Jeremy Scott bekend om zijn gedurfde collecties met verwijzingen naar popcultuur en rebelse humor. Dit maakt Scott de aangewezen persoon om het 30 jaar oude Italiaanse label, dat zijn naam dankt aan regelbrekende outfits, nieuw leven in te blazen.

    In de jaren sinds hij creatief directeur van Moschino werd, heeft Scott enkele van de meest speelse modecollecties de catwalk op gestuurd, waarbij hij zich heeft laten inspireren door Barbie, autowasstraten, Looney Toons en Picasso om de 'cheap and chic'-gevoeligheid te creëren waar ze bekend om staan.

    Dit boek, ontworpen in nauwe samenwerking met Scott zelf, brengt de wereld van Moschino tot leven, gezien door de ogen van de ontwerper. Met een schat aan beelden van campagnes, editorials, modeshows, backstage foto's, front rows, rode lopers, feestjes, en nog veel meer, het is alles wat Moschino is, zoals alleen Jeremy Scott het kan doen.

    Meer info
    € 250,00

  • Assouline koffietafelboek | Dior by John Galliano | IIIII

    Assouline koffietafelboek | Dior by John Galliano | IIIII

    Assouline heeft de mooiste koffietafelboeken en is werelds eerste merk met een geavanceerde collectie elegante volumes gewijd aan cultuur. Dit prachtige koffietafelboek is de vijfde uit een reeks van vijf boeken die worden uitgebracht ter gelegenheid van de zeventigste verjaardag van de oprichting van Dior waarin elke ontwerper van het Parijse modehuis aan bod komt.

    Meer info
    € 195,00

Artikelen 1 tot 10 van 37 in totaal

per pagina

Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4